Počet záznamov: 1  

"Zelená" pre ekologický marketing

  1. Názov "Zelená" pre ekologický marketing
    Autorské údajeHelena Mališová
    Autor Mališová Helena
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 1 (2007), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * ekológia * investície * firmy * produkty environmentálne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaZelený alebo ekologický marketing zahŕňa omnoho viac ako len budovanie dobrého podnikového imidžu. Ide o záväzok vedenia firmy podnikať spôsobom, ktorý jej zabezpečuje ekonomický rozvoj pri súčasnom uvedomovaní si zodpovednosti za neustále zvyšovanie environmentálnej a sociálnej výkonnosti. Dôvody veľkých svetových firiem k masívnemu investovaniu do ekologických a sociálnych aktivít. Ekologické hodnoty sa pomaly dostávajú medzi hlavné spoločenské hodnoty. Ekologická uvedomelosť spotrebiteľov. Päť kategórií "zelených" spotrebiteľov. Rast počtu "zelených" značiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.