Počet záznamov: 1
"Zelená" pre ekologický marketing
Názov "Zelená" pre ekologický marketing Autorské údaje Helena Mališová Autor Mališová Helena Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 1 (2007), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * ekológia * investície * firmy * produkty environmentálne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Zelený alebo ekologický marketing zahŕňa omnoho viac ako len budovanie dobrého podnikového imidžu. Ide o záväzok vedenia firmy podnikať spôsobom, ktorý jej zabezpečuje ekonomický rozvoj pri súčasnom uvedomovaní si zodpovednosti za neustále zvyšovanie environmentálnej a sociálnej výkonnosti. Dôvody veľkých svetových firiem k masívnemu investovaniu do ekologických a sociálnych aktivít. Ekologické hodnoty sa pomaly dostávajú medzi hlavné spoločenské hodnoty. Ekologická uvedomelosť spotrebiteľov. Päť kategórií "zelených" spotrebiteľov. Rast počtu "zelených" značiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1