Počet záznamov: 1
CRM - spolupráce v péči o trh
Názov CRM - spolupráce v péči o trh Autorské údaje Jiří Jelínek Autor Jelínek Jiří Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 3 (březen 2007). - Praha : Economia, 2007 Direct marketing : společná příloha měsíčníku Trend marketing 3/2007 a týdeníku Marketing & Media 13/2007. s. 10. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * peňažníctvo * banky * poisťovne Anotácia Zákaznícka databáza ako produkt, ktorého hodnota intenzívnym používaním rastie. CRM systémy v peňažníctve. Firemná zákaznícka databáza ako základ pre vytváranie pevného vzťahu so zákazníkmi. Finančný trh u nás a vo svete s pohľadu využívania CRM systému. U akých produktov je možné využiť efektívny cross-selling s podporou CRM systému. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-12 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1