Počet záznamov: 1  

CRM - spolupráce v péči o trh

  1. Názov CRM - spolupráce v péči o trh
    Autorské údajeJiří Jelínek
    Autor Jelínek Jiří
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 3 (březen 2007). - Praha : Economia, 2007
    Direct marketing : společná příloha měsíčníku Trend marketing 3/2007 a týdeníku Marketing & Media 13/2007. s. 10. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * peňažníctvo * banky * poisťovne
    AnotáciaZákaznícka databáza ako produkt, ktorého hodnota intenzívnym používaním rastie. CRM systémy v peňažníctve. Firemná zákaznícka databáza ako základ pre vytváranie pevného vzťahu so zákazníkmi. Finančný trh u nás a vo svete s pohľadu využívania CRM systému. U akých produktov je možné využiť efektívny cross-selling s podporou CRM systému.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.