Počet záznamov: 1
Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu
Názov Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu Autorské údaje Erika Pastoráková Autor Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax. Č. 3 (Marec 2007). - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711 Recenz.dok. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá recenzie * kultúra * ruch cestovný * Slovensko * podnik * imidž * trh * Európa Anotácia Recenzia na vedeckú monografiu autorského kolektívu, ktorá pojednáva o problematike imidžu slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Nová odborná publikácia nadväzuje svojim zameraním na trend rastúceho významu tvorby imidžu a kladie dôraz na aplikačné hľadisko imidžu v troch špecifických oblastiach (kultúra, cestovný ruch a agropotravinárstvo). Poukazuje na základné marketingové funkcie imidžu, najmä funkciu komunikačnú a identifikačnú. URL http://www.derivat.sk/files/2007%20jan-jun/HotMar2007RecenziaPastorakova.doc Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00489-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1