Počet záznamov: 1  

Trendy a výzvy v oblasti call center

  1. Názov Trendy a výzvy v oblasti call center
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 15 (43), č. 2 (2007), s. 36-37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá služby * call centrum * náklady * klienti * banky * technológia
    AnotáciaRast požiadaviek na call centra. Poskytovanie služieb najlepšej kvality. Zvládnutie pracovníkov call centier nápor dotazov a aj krížového predaja produktov. Starosti call centier: práca a náklady. Pokles spokojnosti klientov call centier. Rastúca zložitosť hovorov. Príklad úspechu nového call centra.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-5 + 3 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.