Počet záznamov: 1
Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele
Názov Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele Preklad názvu Marketing audit and its contributions for strategic marketing goals Autorské údaje Michal Oláh Autor Oláh Michal Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (marec 2006), s. 87-91. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * audit Anotácia Marketing vo svetle jeho auditu. Charakteristické rysy auditu marketingu a podmienky jeho uplatnenia v praxi. Vymedzenie funkcie marketingového auditu. Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie marketingového auditu. Prínosy marketingového auditu pre organizáciu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2006: 1-3
článok
Počet záznamov: 1