Počet záznamov: 1  

Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele

  1. Názov Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele
    Preklad názvuMarketing audit and its contributions for strategic marketing goals
    Autorské údajeMichal Oláh
    Autor Oláh Michal
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (marec 2006), s. 87-91. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * audit
    AnotáciaMarketing vo svetle jeho auditu. Charakteristické rysy auditu marketingu a podmienky jeho uplatnenia v praxi. Vymedzenie funkcie marketingového auditu. Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie marketingového auditu. Prínosy marketingového auditu pre organizáciu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2006: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.