Počet záznamov: 1  

Marketingová marža mlieka a mliečnych výrobkov na Slovensku

  1. Názov Marketingová marža mlieka a mliečnych výrobkov na Slovensku
    Preklad názvuMarketing margin for milk and dairy products in Slovakia
    Autorské údajeTesfu Weldesenbet
    Autor Weldesenbet Tesfu
    Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 7, č. 1 (2007), s. 39-50. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2007. ISSN 1335-6186
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá mlieko * výrobky * ceny spotrebiteľské * ceny nákupné * ceny výrobné * výrobcovia * marketing
    AnotáciaAnalýza vzájomných cenových vzťahov medzi nákupnou, spracovateľskou a spotrebiteľskou cenou mlieka a mliečnych výrobkov v rokoch 1995-2005 v Slovenskej republike. Výpočet spracovateľskej , obchodnej a celkovej marketingovej marže, podiel prvovýrobcu na spotrebiteľskej cene sledovaných výrobkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.