Počet záznamov: 1  

Trhové štruktúry a faktory konkurencie na trhu cestovného ruchu

  1. Názov Trhové štruktúry a faktory konkurencie na trhu cestovného ruchu
    Preklad názvuMarket structures and competition factors on the tourism market
    Autorské údajeZuzana Šušorová
    Autor Šušorová Zuzana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 40, č. 1 (2007), s. 23-32. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * konkurencia * monopoly * oligopoly * kancelárie cestovné * ponuka * inovácia * zamestnanci * kvalifikácia * marketing * prieskum dopytu * certifikácia * kvalita * služby
    AnotáciaTrhové štruktúry v cestovnom ruchu z hľadiska ponuky. Trh dokonalej konkurencie v cestovnom ruchu. Predpoklady pre dosiahnutie dokonale konkurenčného trhu. Cestovný ruch ako príklad trhu nedokonalej konkurencie. Tri formy konkurencie na nedokonalom trhu - monopol, oligopol a monopolistická konkurencia. Faktory ovplyvňujúce konkurenciu na trhu cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.