Počet záznamov: 1  

Volně prodejná léčiva - úspěch reklamy

  1. Názov Volně prodejná léčiva - úspěch reklamy
    Autorské údajeŠárka Dvořáková
    Autor Dvořáková Šárka
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 3 (březen 2007), s. 22-24. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    Heslá farmakológia * liečivá * vitamíny * obchod * predaj * marketing * reklama
    AnotáciaNárast voľne predajných liekov v Českej republike. Úspech jednotlivých farmaceutických prípravkov zabezpečený predovšetkým reklamou. Dozor nad reklamou na lieky. Reklamné triky na zvýšenie predaja liekov. Formy komunikácie farmaceutických výrobkov. Čo očakávajú ľudia od reklamy. Reklama zvyšuje potrebu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.