Počet záznamov: 1  

Velký asijský trh vyžaduje cílený marketing

  1. Názov Velký asijský trh vyžaduje cílený marketing
    Autorské údajePetr Němec
    Autor Němec Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 2 (únor 2007), s. 18-19. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * Ázia * kultúra * správanie * komunikácia
    AnotáciaRýchle tempo hospodárskeho rastu v Ázii, lacný tovar, konkurencia pre zahraničie. Špecifickosť zvyklostí v Ázii. Kultúra, nejednoznačnosť, seniorita, rituály, jazyk. Ázijské sebavedomie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.