Počet záznamov: 1  

V reklamě se nejvíc cení humor a vtip

  1. Názov V reklamě se nejvíc cení humor a vtip
    Autorské údajeDušan Pavlů
    Autor Pavlů Dušan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 3 (březen 2007), s. 38-40. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * komunikácia masová * komunikácia marketingová * médiá * televízia * prieskum spotrebiteľský * humor * Česko
    AnotáciaPrieskum sledovanosti reklám v Českej republike v roku 2006 počas premietania reklamných spotov pod názvom Noc reklamožrútov. Ako vníma český respondent televíznu reklamu. Aká reklama zaujala respondenta. Existencia českého reklamného štýlu. Humor a vtip ako hlavné pútače. Čo je pre český reklamný štýl typické.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.