Počet záznamov: 1  

Brazílie: obchod nejen v rytmu samby

  1. Názov Brazílie: obchod nejen v rytmu samby
    Autorské údajeKarel Havlíček
    Autor Havlíček Karel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 4 (duben 2007), s. 40-42. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * prostredie podnikateľské * obchod * partneri obchodní * politika vnútorná * politika zahraničná * prostredie životné * pralesy tropické dažďové * Brazília
    AnotáciaBrazília ako hlavná ekonomická veľmoc Latinskej Ameriky. Krajina s veľmi rozvinutým podnikateľským prostredím, veľmi silným spotrebiteľským a priemyselným trhom. Brazília ako brána do Latinskej Ameriky. Kozmopolitné prostredie. Umiernená ľavicová politika. Brazílčania ako racionálni obchodní partneri. Negatíva súčasnej Brazílie: kontrasty, kriminalita, vplyv latinskoamerickej ľavicovej vlny a klčovanie dažďových pralesov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.