Počet záznamov: 1
Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené
Názov Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené Autorské údaje Lucie Zumrová Autor Zumrová Lucie Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 4 (duben 2007), s. 24. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá podnik * imidž * identita podniková * komunikácia * zákazníci * veľtrhy Anotácia Miesto veľtrhov pri komunikácii firemného imidžu. Komunikácia firemného imidžu ako cieľ firmy na veľtrhu. Veľtrh ako nástroj komunikácie. Oslovenie širokého spektra verejnosti. Vplyv konkrétneho historického, kultúrneho a spoločenského prostredia na imidž firmy. Dlhodobý proces vytvárania firemného imidžu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1