Počet záznamov: 1  

Goodwill ako rozhodujúci faktor ohodnocovania podnikov služieb

  1. Názov Goodwill ako rozhodujúci faktor ohodnocovania podnikov služieb
    Preklad názvuGoodwill as the key factor of valuation of the service establishments
    Autorské údajePeter Kardoš
    Autor Kardoš Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Znalectvo : v odboroch Stavebníctvo a Podnikové hospodárstvo = forensic Engineering in Building industry an Business Economics. Roč. 11, č. 3-4 (2006), s. 37-41. - Žilina : Ústav súdneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2006. ISSN 1335-809X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá goodwill * podnik služieb * ohodnocovanie podniku * pojmy
    AnotáciaGoodwill - kľúčová zložka, na ktorej spočíva ohodnotenie podnikov služieb. Špecifiká podnikov služieb. Dva základné typy goodwillu: podnikový goodwill, osobný goodwill. Druhy goodwillu: všeobecný, komerčný, priemyselný, finančný politický. Meranie goodwillu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00146-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.