Počet záznamov: 1  

Customer relationship management

  1. Názov Customer relationship management
    Autorské údajeJaroslav Voloch
    Autor Voloch Jaroslav
    Zdrojový dokument DOCTUS 2006 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých výskumných pracovníkov. S. 204-208. - Bratislava : AT Publishing, 2006 / Fašung Peter. ISBN 80-88954-36-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * systém CRM * riziko
    AnotáciaSystém CRM ako nástroj nového marketingu. Vznik, hlavné prvky, zameranie, prínos, riziko CRM. Hodnotová orientácia podnikateľov a manažérov je rozhodujúca pre dlhodobý úspech CRM.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.