Počet záznamov: 1  

Diffusion model of a new product

  1. Názov Diffusion model of a new product
    Preklad názvuDifúzny model nového produktu
    Autorské údajeNora Mikušová
    Autor Mikušová Nora EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Micro and macro models in economics : proceedings of the 2nd international workshop : september 2006, Bratislava, Slovak Republic. S. 92-101. - Bratislava : Faculty of Social and Economic Sciences, Comenius University in Bratislava, 2006. ISBN 80-8078-135-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá modely ekonomicko-matematické * modely mikroekonomické * reklama * algoritmy
    AnotáciaDifúzne modely optimálnej reklamnej stratégie pre nový produkt. Reklamné politiky pre difúzne modely. Špecifická funkčná forma. Model. Riešenie. Algoritmus. Numerické výsledky. Príklad.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00203-003, FHI - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.