Počet záznamov: 1
Marketingové znalosti v ére "nového marketingu"
Názov Marketingové znalosti v ére "nového marketingu" Preklad názvu Marketing knowledge in a time of "new marketing" Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 1 (2007), s. 29-32. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * vzdelávanie * informácie Anotácia Analýza nových trendov vo vývoji marketingového poznania a marketingového vzdelávania. Nový marketing. Informačný eklekticizmus v zmysle vytvárania čo najúplnejšieho, najkomplexnejšieho obrazu marketingu a marketingového výskumu s použitím primeraného mixu nástrojov. Informácie, s ktorými marketingoví manažéri musia pracovať, sú v stále väčšej miere založené na merateľných charakteristikách a ukazovateľoch efektívnosti marketingových nákladov. Marketing novej éry bude predovšetkým od manažérov vyžadovať svhopnosť tvorivo pracovať s informáciami, triediť ich a identifikovať tie, ktoré sú rozhodujúce pre úspech. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00111-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
článok
Počet záznamov: 1