Počet záznamov: 1  

Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie

  1. Názov Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie : analýza malých a stredných podnikov v SR
    Súbežný názovInfluence of export performance on marketing strategy development: analysis of SME's in Slovakia
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentFirma a konkurenční prostředí 2007 : Sborník z mezinárodní vědecké konference, Brno, 8.-9. března 2007, Sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch. S. 66-71. - Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, Provozne ekonomická fakulta, 2007. ISBN 978-80-86633-87-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * vývoz * výkony podnikové * stratégia marketingová * marketing mix * štandardizácia * podnik malý * podnik stredný * výskum podnikový
    AnotáciaCieľom state je predložiť argumenty k téze, prečo by exportný výkon podniku mal byť skúmaný ako nezávisle premenná veličina. Na základe formulovania viacerých hypotéz výskumu autorka analyzuje na vzorke 115 podnikov väzby medzi mierou angažovanosti v exporte, faktormi exportu, charakteristikami exportných trhov a podobou marketingovej stratégie. Minulý výkon zohráva kľúčovú rolu v prijímaní rozhodnutí MSP o exporte a v tvorbe marketingových stratégií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00112-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.