Počet záznamov: 1  

TOP 2006 v slovenskej reklame

  1. Názov TOP 2006 v slovenskej reklame
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 5 (máj 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007
    Top 2006 v slovenskej reklame : špecializovaná ročenka mesačníka Stratégie. s. 6-98. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá trh reklamný * médiá * segmentácia trhu * Slovensko * 2006
    AnotáciaVývoj reklamného trhu na Slovensku do roku 2007, objemy reklamy v médiách v rokoch 2001-2006. Segmenty reklamného trhu. Výsledky súťaže Zlatý klinec 2007. Hodnotenie Stratégií 2006.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.