Počet záznamov: 1  

Internet jako nástroj marketingové komunikace

  1. Názov Internet jako nástroj marketingové komunikace
    Autorské údajeEva Mihaliková
    Autor Mihaliková Eva
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 6 (Červen 2007), s. 47-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * internet * obchod elektronický * pošta elektronická * reklama * organizácie * informácie
    AnotáciaMarketingová komunikácia pomocou internetu, ktorá umožňuje interaktívne zapojenie príjemcov, multimediálne využitie a globálne geografické pokrytie. Nízke produkčné náklady na reklamu a propagáciu ako výhoda internetu. Elektronizácia v oblasti marketingu. Formy elektronického marketingu. Webmarketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.