Počet záznamov: 1
Direct marketing practice in Hungarian agriculture
Názov Direct marketing practice in Hungarian agriculture Preklad názvu Priamy marketing v maďarskom poľnohospodárstve Autorské údaje Istvan Fehér Autor Fehér Istvan Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 5 (2007), s. 230-234. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * predaj priamy * poľnohospodárstvo * diverzifikácia * Maďarsko Anotácia Význam priameho predaja a jeho úloha do budúcnosti. Hlavne malí a strední farmári uprednostňujú priamy predaj. Materiály a metódy, ktoré majú pomôcť farmárom. Diverzifikácia poľnohospodárskych aktivít. Výsledky. Aspekty lokálnej produkcie a predaja. Výhody priameho predaja. Miestne/lokálne produkty, ich ponuka a budúcnosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1