Počet záznamov: 1  

Direct marketing practice in Hungarian agriculture

  1. Názov Direct marketing practice in Hungarian agriculture
    Preklad názvuPriamy marketing v maďarskom poľnohospodárstve
    Autorské údajeIstvan Fehér
    Autor Fehér Istvan
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 5 (2007), s. 230-234. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * predaj priamy * poľnohospodárstvo * diverzifikácia * Maďarsko
    AnotáciaVýznam priameho predaja a jeho úloha do budúcnosti. Hlavne malí a strední farmári uprednostňujú priamy predaj. Materiály a metódy, ktoré majú pomôcť farmárom. Diverzifikácia poľnohospodárskych aktivít. Výsledky. Aspekty lokálnej produkcie a predaja. Výhody priameho predaja. Miestne/lokálne produkty, ich ponuka a budúcnosť.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00204.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.