Počet záznamov: 1
Prognózovanie a prognostické metódy v marketingu
Názov Prognózovanie a prognostické metódy v marketingu Autorské údaje Jozef Kľučka Autor Klučka Jozef Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o e manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 2, č. 3 (2006), s. 41-45. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2006. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.8 - Operačný výskum Heslá metódy prognostické * prognózovanie * marketing * modely ekonometrické * zámery podnikateľské Anotácia Myšlienkové prístupy pri nazeraní na budúcnosť. Druhy a vzájomné vzťahy prognostických metód v marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 3
článok
Počet záznamov: 1