Počet záznamov: 1  

Prognózovanie a prognostické metódy v marketingu

  1. Názov Prognózovanie a prognostické metódy v marketingu
    Autorské údajeJozef Kľučka
    Autor Klučka Jozef
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o e manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 2, č. 3 (2006), s. 41-45. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2006. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.8 - Operačný výskum
    Heslá metódy prognostické * prognózovanie * marketing * modely ekonometrické * zámery podnikateľské
    AnotáciaMyšlienkové prístupy pri nazeraní na budúcnosť. Druhy a vzájomné vzťahy prognostických metód v marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.