Počet záznamov: 1
DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků?
Názov DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků? Autorské údaje Ivan Gros, Stanislava Grosová Autor Gros Ivan Spoluautori Grosová Stanislava Zdrojový dokument Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. Roč. 13, č. 6 (červen 2007), s. 30-31. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1211-0957 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá logistika * reťazce logistické * reťazce dodávateľsko-odberateľské * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie reťazcov dodávateľských * marketing * softvér * dopyt Anotácia Hlavné ciele, činnosti a technológie používané v CRM (Customer relationship management). Definície SCM (Supply chain management). Účinná aplikácia logistických technológií a flexibilné vytváranie hodnoty pre zákazníka. Formulácia konceptu DCM (Demand chain management) od roku 2002. Koncept DCM - úsilie o vytvorenie prostredia pre potrebnú integráciu marketingu a SCM. Spolupráca marketingu, CRM a SCM za účinnej softvérovej podpory. Základné aktivity na zásobovacej a dopytovej strane dodávateľského reťazca. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6 + 1 príl.
článok
Počet záznamov: 1