Počet záznamov: 1  

DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků?

  1. Názov DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků?
    Autorské údajeIvan Gros, Stanislava Grosová
    Autor Gros Ivan
    Spoluautori Grosová Stanislava
    Zdrojový dokument Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. Roč. 13, č. 6 (červen 2007), s. 30-31. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá logistika * reťazce logistické * reťazce dodávateľsko-odberateľské * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie reťazcov dodávateľských * marketing * softvér * dopyt
    AnotáciaHlavné ciele, činnosti a technológie používané v CRM (Customer relationship management). Definície SCM (Supply chain management). Účinná aplikácia logistických technológií a flexibilné vytváranie hodnoty pre zákazníka. Formulácia konceptu DCM (Demand chain management) od roku 2002. Koncept DCM - úsilie o vytvorenie prostredia pre potrebnú integráciu marketingu a SCM. Spolupráca marketingu, CRM a SCM za účinnej softvérovej podpory. Základné aktivity na zásobovacej a dopytovej strane dodávateľského reťazca.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.