Počet záznamov: 1  

Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby

  1. Názov Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby
    Preklad názvuService level agreement - tool of guarantee of provided service quality
    Autorské údajeMiroslav Hrnčiar
    Autor Hrnčiar Miroslav
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 2 (2007), s. 32-34. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita * služby * produkty * riadenie kvality * zákazníci
    AnotáciaCharakteristika nástroja Service level agreement (SLA). Prínosy SLA. Postup vytvorenia SLA v organizácii. Súčasti SLA: definícia služby, manažérstvo problémov, povinnosti a práva zákazníka, garancie a náhrady, obnova po výpadku a pokračovanie prevádzky, bezpečnosť, ukončenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.