Počet záznamov: 1
Marketingové riadenie rozvoja samosprávy s dôrazom na komunikáciu
Názov Marketingové riadenie rozvoja samosprávy s dôrazom na komunikáciu Preklad názvu Marketing Management of Self-government Development with an Emphasis on Communication Autorské údaje Adriana Csikósová, Marcela Taušová, Mária Antošová Autor Csikósová Adriana Spoluautori Taušová Marcela Antošová Mária Zdrojový dokument Verejná správa a spoločnosť. Roč. 8, č. 1 (2007), s. 38-47. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2007. ISSN 1335-7182 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá samospráva * marketing manažment * komunikácia * komunikácia masová * podpora predaja * práca s verejnosťou Anotácia Marketingové nástroje, množstvo finančných a ľudských zdrojov potrebných na úspešné riadenie samosprávy. Marketing územia. Marketingová komunikácia - hromadná komunikácia, osobná komunikácia, podpora predaja. SWOT analýza. Mestské informačné centrum (MIC). Činnosť MIC. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
článok
Počet záznamov: 1