Počet záznamov: 1  

Marketingové riadenie rozvoja samosprávy s dôrazom na komunikáciu

  1. Názov Marketingové riadenie rozvoja samosprávy s dôrazom na komunikáciu
    Preklad názvuMarketing Management of Self-government Development with an Emphasis on Communication
    Autorské údajeAdriana Csikósová, Marcela Taušová, Mária Antošová
    Autor Csikósová Adriana
    Spoluautori Taušová Marcela
    Antošová Mária
    Zdrojový dokument Verejná správa a spoločnosť. Roč. 8, č. 1 (2007), s. 38-47. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2007. ISSN 1335-7182
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá samospráva * marketing manažment * komunikácia * komunikácia masová * podpora predaja * práca s verejnosťou
    AnotáciaMarketingové nástroje, množstvo finančných a ľudských zdrojov potrebných na úspešné riadenie samosprávy. Marketing územia. Marketingová komunikácia - hromadná komunikácia, osobná komunikácia, podpora predaja. SWOT analýza. Mestské informačné centrum (MIC). Činnosť MIC.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.