Počet záznamov: 1  

Ako osloviť spotrebiteľa 2.0 ?

  1. Názov Ako osloviť spotrebiteľa 2.0 ?
    Autorské údajePetra Prekopová
    Autor Prekopová Petra
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 6 (jún 2007), s. 36-37. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * komunikácia elektronická * spotrebitelia
    AnotáciaNové možnosti využitia internetu ako interaktívneho komunikačného nástroja pre oslovenie novodobého používateľa. Užívatelia internetu v SR, používanie internetu. Podiel internetu v MediaMixe. Spotrebiteľ dnes a zajtra. Online reklama na Slovensku. Význam WEBu 2.0.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.