Počet záznamov: 1  

Marketing, udržitelný rozvoj a společenská odpovědnost firem

  1. Názov Marketing, udržitelný rozvoj a společenská odpovědnost firem
    Autorské údajeMilan Postler
    Autor Postler Milan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 2 (2007), s. 15-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * ekológia * hodnota podniku * marketing
    AnotáciaKoncept Corporate Social Responsibility (CSR) - koncept spoločenskej zodpovednosti firiem, definície. Ekonomická oblasť CSR. Sociálna oblasť CSR. Environmentálna oblasť CSR. Spoločenská zodpovednosť firmy má vzťah k jej hodnote.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.