Počet záznamov: 1
Jak vytvářet funkční reklamu?
Názov Jak vytvářet funkční reklamu? Autorské údaje Ondřej Herink Autor Herink Ondřej Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 26-28. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * propagácia * komunikácia masová * klienti * výskum Anotácia Problematika vnímania a zapamätania si reklám. Výskum očnou kamerou - zariadením, ktoré slúži na sledovanie dráhy zraku testovanej osoby po reklame (eye-tracking). Využitie tejto metódy k mapovaniu prirodzených reakcií respondentov na reklamu. Moment kontaktu ako zásadné kritérium. Nevhodný okamžik kontaktu posilňujúci odmietavé tendencie. Vizuálna výraznosť reklamy. Fungovanie humoru v reklame. Dôraz na kľúčové prvky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1