Počet záznamov: 1  

Reklama pod vlivem aktivit Evropské komise

  1. Názov Reklama pod vlivem aktivit Evropské komise
    Autorské údajeLibor Štajer
    Autor Štajer Libor
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 50-51. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * komunikácia masová * legislatíva * právo * harmonizácia * médiá * Európska únia * Česko
    AnotáciaČeská novela zákona o regulácii reklamy (zákon č. 109/2007), ktorá odstraňuje nepresný preklad európskej smernice 2003/33/ES, týkajúcej sa reklamy na tabakové výrobky. Oprávnené námietky Európskej komisie. Audiovizuálne mediálne služby bez hraníc - nová smernica Európskej komisie. Stanovenie celkového časového rozsahu reklamy za odvysielanú hodinu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.