Počet záznamov: 1  

Vliv internetu na marketingový mix venkovské turistiky

  1. Názov Vliv internetu na marketingový mix venkovské turistiky
    Autorské údajeEva Šimková
    Autor Šimková Eva
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 2 (2007), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný vidiecky * Česko * internet * marketing mix
    AnotáciaŠpecifické vlastnosti internetu. Význam internetu pre podnikateľov vo vidieckej turistike. Internet a marketingový mix vidieckej turistiky. Najpoužívanejšou formou marketingovej komunikácie na internete je elektronická pošta a webové stránky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.