Počet záznamov: 1
Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby
Názov Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby Autorské údaje Anna Križanová, Martina Valášková Autor Križanová Anna Spoluautori Valášková Martina Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 2 (2007), s. 21-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 656 - Doprava Heslá doprava integrovaná * doprava osobná * doprava hromadná * služby dopravné * kvalita * cestujúci * spokojnosť zákazníkov * meranie Anotácia Metóda merania spokojnosti zákazníkov v podnikoch hromadnej osobnej dopravy - účasníkov integrovaného dopravného systému. Hodnotenie kritérií kvality služby v integrovanom dopravnom systéme. Navrhnutá metóda merania spokojnosti cestujúcich bola aplikovaná na Žilinský regionálny integrovaný dopravný systém. Uvedenú metodiku je možné použiť vo všetkých integrovaných dopravných systémoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1