Počet záznamov: 1  

Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby

  1. Názov Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby
    Autorské údajeAnna Križanová, Martina Valášková
    Autor Križanová Anna
    Spoluautori Valášková Martina
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 2 (2007), s. 21-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 656 - Doprava
    Heslá doprava integrovaná * doprava osobná * doprava hromadná * služby dopravné * kvalita * cestujúci * spokojnosť zákazníkov * meranie
    AnotáciaMetóda merania spokojnosti zákazníkov v podnikoch hromadnej osobnej dopravy - účasníkov integrovaného dopravného systému. Hodnotenie kritérií kvality služby v integrovanom dopravnom systéme. Navrhnutá metóda merania spokojnosti cestujúcich bola aplikovaná na Žilinský regionálny integrovaný dopravný systém. Uvedenú metodiku je možné použiť vo všetkých integrovaných dopravných systémoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.