Počet záznamov: 1  

Význam dodržiavania podnikateľskej etiky v marketingových aktivitách transnacionálnych korporácií

  1. Názov Význam dodržiavania podnikateľskej etiky v marketingových aktivitách transnacionálnych korporácií
    Preklad názvuImportance of adherence to business ethics in marketing activities of transnational corporations
    Autorské údajeNora Banghová
    Autor Banghová Nora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. S. 41-45. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá etika podnikateľská * marketing * podnikanie medzinárodné * korporácie transnacionálne * korupcia
    AnotáciaVývoj podnikateľskej etiky ako samostatnej vednej disciplíny. Pojmy podnikateľská etika, marketingová etika, päť základných princípov etiky marketingu. Transnacionálne korporácie a podnikanie, problémy. Korupcia a úplatkárstvo, dôsledky. Zásady rešpektovania lokálnych zvykov a kultúr, snaha o prispôsobenie sa miestnym potrebám sú kľúčom k úspechu pre rozsiahle transnacionálne korporácie.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00452-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.