Počet záznamov: 1
Význam dodržiavania podnikateľskej etiky v marketingových aktivitách transnacionálnych korporácií
Názov Význam dodržiavania podnikateľskej etiky v marketingových aktivitách transnacionálnych korporácií Preklad názvu Importance of adherence to business ethics in marketing activities of transnational corporations Autorské údaje Nora Banghová Autor Banghová Nora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. S. 41-45. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 17 - Etika. Morálka Heslá etika podnikateľská * marketing * podnikanie medzinárodné * korporácie transnacionálne * korupcia Anotácia Vývoj podnikateľskej etiky ako samostatnej vednej disciplíny. Pojmy podnikateľská etika, marketingová etika, päť základných princípov etiky marketingu. Transnacionálne korporácie a podnikanie, problémy. Korupcia a úplatkárstvo, dôsledky. Zásady rešpektovania lokálnych zvykov a kultúr, snaha o prispôsobenie sa miestnym potrebám sú kľúčom k úspechu pre rozsiahle transnacionálne korporácie. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00452-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1