Počet záznamov: 1  

Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka

  1. Názov Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka
    Preklad názvuComplaint management as a part of customer focused strategy
    Autorské údajeAlexander Mateides, Peter Pohančaník
    Autor Mateides Alexander
    Spoluautori Pohančaník Peter
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 8, č. 1 (2007), s. 32-37. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 34 - Právo. Veda o štáte a práve
    Heslá sťažnosti * zákazníci * manažment * riadenie podnikové * riadenie kvality
    AnotáciaSpokojnosť zákazníka ako hlavný faktor úspechu organizácie. Sťažnosti zákazníkov ako spätná väzba pre podnik prispôsobiť výrobky, služby, ako aj marketingovú orientáciu požiadavkám zákazníkov. Manažérstvo sťažností - súčasť orientácie na zákazníka. Manažérstvo sťažností ako súčasť manažérstva kvality. Úspešne riešené sťažnosti majú veľký emocionálny vplyv na zákazníkov a dlhodobo zosilňujú ich väzbu na organizáciu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.