Počet záznamov: 1
Strategie podnikání ve venkovské turistice
Názov Strategie podnikání ve venkovské turistice Autorské údaje Eva Šimková Autor Šimková Eva Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 7 (Červenec 2007), s. 23-26. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný vidiecky * riadenie strategické * marketing * rozvoj regionálny * príležitosť pracovná * ochrana prírody * ochrana prostredia životného * služby * plánovanie Anotácia Ekonomický a sociálny prínos vidieckeho cestovného ruchu. Nevyhnutnosť efektívneho strategického plánovania a marketingového prístupu. Podnikateľský zámer a plán. Strategické zámery. Zelený, alebo ekologický marketing - green marketing - vo vidieckom cestovnom ruchu. Zodpovednosť voči ochrane a udržiavania kvality umelého a prírodného prostredia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1