Počet záznamov: 1  

Expanzní strategie zahraničních firem

  1. Názov Expanzní strategie zahraničních firem
    Autorské údajeL. Kaufmann, L. Schönberger
    Autor Kaufmann L.
    Spoluautori Schönberger L.
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 7 (Červenec 2007), s. 21-23. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik materský * podnik dcérsky * filiálky * investori * investície zahraničné * stratégia podnikateľská * výroba * marketing * Česko
    AnotáciaČeská republika ako atraktívne miesto pre expanziu zahraničných firiem. Tri stupne transferu kompetencií zahraničnej firmy na pobočku v Čechách. Stratégia v oblasti výskumu a vývoja, nákupu, výroby, marketingu a predaja. Vysoká úroveň firemných funkcií v zahraničných firmách etablovaných v Čechách (F. X. Meiler, Behr, Lurgi Lentjes, DaimlerChrysler). Príklad z firemnej praxe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.