Počet záznamov: 1
Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie
Názov Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie Preklad názvu Influence of risk perception in marketing decision making Autorské údaje Michaela Vasilová, Tomáš Bačo Autor Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Spoluautori Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. Roč. 5, č. 1 (2007), s. 22-30. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2010. ISSN 1336-4103 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažéri * informácie * rozhodovanie manažérske * procesy podnikové * riziko podnikateľské Anotácia Význam informácií v rozhodovacom procese. Zlepšenie kvality a kvantity informácií potrebných pre rozhodovateľa. Vnímanie rizika, jeho meranie a faktory ovplyvňujúce jeho vnímanie. Spracovanie informácií a rizikové rozhodovanie. Informačné riziko. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00817-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
článok
Počet záznamov: 1