Počet záznamov: 1  

Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie

  1. Názov Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie
    Preklad názvuInfluence of risk perception in marketing decision making
    Autorské údajeMichaela Vasilová, Tomáš Bačo
    Autor Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Spoluautori Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. Roč. 5, č. 1 (2007), s. 22-30. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2010. ISSN 1336-4103
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * informácie * rozhodovanie manažérske * procesy podnikové * riziko podnikateľské
    AnotáciaVýznam informácií v rozhodovacom procese. Zlepšenie kvality a kvantity informácií potrebných pre rozhodovateľa. Vnímanie rizika, jeho meranie a faktory ovplyvňujúce jeho vnímanie. Spracovanie informácií a rizikové rozhodovanie. Informačné riziko.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00817-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.