Počet záznamov: 1  

Prvé výsledky merania cien TV reklamy na Slovensku

  1. Názov Prvé výsledky merania cien TV reklamy na Slovensku
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 7 (júl 2007), s. 43. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá médiá * televízia * reklama * spoty reklamné * ceny * Vyšehradská štvorka * Rumunsko
    AnotáciaPorovnanie cien za TV reklamu v krajinách strednej a východnej Európy. Porovnanie cien za reklamu podľa televíznych staníc v jednotlivých krajinách. Na Slovensku sú drahšie televízne spoty ako v Maďarsku a Poľsku, v rebríčku vedie vysoko Česko.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12 + 13 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.