Počet záznamov: 1  

Corporate identity II

  1. Názov Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity)
    Autorské údajeOtília Zorkóciová a kolektív
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Báráňová-Čiderová Denisa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Pavelka Ľuboš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2007. - 282 s.
    Vydanie2. dopln. vyd.
    ISBN978-80-225-2336-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá firmy * podnik * identita podniková * podnikanie medzinárodné * kultúra * dizajn * komunikácia * komunikácia marketingová * imidž * výhody konkurenčné * správanie * etika podniková * zodpovednosť
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.10, z toho voľných 7, prezenčne 3
    Odkazy (8) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (5) - KNIHY
    Signatúra818662-818666, 820861-820865
    Archív EPCE07 00548-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    818662SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    818663SEKSklad knižničného fonduvoľný
    818664SEKSklad knižničného fonduvoľný
    818665SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    818666SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    820861SEKSklad knižničného fonduvoľný
    820862SEKSklad knižničného fonduvoľný
    820863SEKSklad knižničného fonduvoľný
    820864SEKSklad knižničného fonduvoľný
    820865SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.