Počet záznamov: 1  

Význam dodržiavania etických zásad v legislatívnych úpravách reklamy v EÚ

  1. Názov Význam dodržiavania etických zásad v legislatívnych úpravách reklamy v EÚ
    Preklad názvuEthical principles and their position in the legal regulation of advertising in the European Union
    Autorské údajeSimona Škorvagová, Otília Zorkóciová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. S. 264-271. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * etika * reklama klamlivá * reklama porovnávacia * úpravy právne * Európska únia
    AnotáciaVýznam etiky v medzinárodnom marketingu. Legislatívna úprava reklamy v rámci EÚ. Za najvýznamnejšie oblasti právnej úpravy reklamy sú považované - klamlivá reklama, porovnávacia reklama, reklama potravín, reklama na tabak a tabakové výrobky, reklama liekov. Príslušné smernice. Etická dimenzia je neodeliteľnou súčasťou reklamy, no v reklamnej praxi často úmyselne obchádzaná. Snahy o sprísnenie a spresnenie legislatívnej úpravy reklamy v rámci EÚ.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00452-034, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.