Počet záznamov: 1
Význam dodržiavania etických zásad v legislatívnych úpravách reklamy v EÚ
Názov Význam dodržiavania etických zásad v legislatívnych úpravách reklamy v EÚ Preklad názvu Ethical principles and their position in the legal regulation of advertising in the European Union Autorské údaje Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. S. 264-271. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * etika * reklama klamlivá * reklama porovnávacia * úpravy právne * Európska únia Anotácia Význam etiky v medzinárodnom marketingu. Legislatívna úprava reklamy v rámci EÚ. Za najvýznamnejšie oblasti právnej úpravy reklamy sú považované - klamlivá reklama, porovnávacia reklama, reklama potravín, reklama na tabak a tabakové výrobky, reklama liekov. Príslušné smernice. Etická dimenzia je neodeliteľnou súčasťou reklamy, no v reklamnej praxi často úmyselne obchádzaná. Snahy o sprísnenie a spresnenie legislatívnej úpravy reklamy v rámci EÚ. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00452-034, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1