Počet záznamov: 1  

Hodnotenie marketingovej stratégie malých a stredných podnikov v SR

  1. Názov Hodnotenie marketingovej stratégie malých a stredných podnikov v SR
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava, 19.5.2005. S. 39-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2048-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00292-010, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.