Počet záznamov: 1  

Řízení spokojenosti zákazníků

  1. Názov Řízení spokojenosti zákazníků
    Autorské údajeJan Lojda
    Autor Lojda Jan
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 4, č. 2 (2007), s. 63-78. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007. ISSN 1336-3301
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * konkurencia * kvalita * ceny * trh
    AnotáciaZákladné faktory orientácie na zákazníka. Zmena pozície zákazníka. Riadenie budúcej pozície na trhu. Alternatívne cesty k rentabilnej pozícii na trhu. Cenová pozícia. Význam intenzity potreby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.