Počet záznamov: 1  

Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou

  1. Názov Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou
    Autorské údajeĽuboš Mišún, Juraj Mišún
    Autor Mišún Ľuboš EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Mišún Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. S. 261-265. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3
    Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
    PoznámkyVEGA 1/2635/05
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * rast podniku * identita podniková
    AnotáciaPojem imidž firmy. Firemná identita. Vzťah firemnej identity a firemného imidžu. Ich rozdiely.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01214-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.