Počet záznamov: 1  

Výklad ako súčasť komunikačného mixu

  1. Názov Výklad ako súčasť komunikačného mixu
    Autorské údajeJaroslav Ďaďo, Juraj Dubovec
    Autor Ďaďo Jaroslav
    Spoluautori Dubovec Juraj
    Zdrojový dokument Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy : sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika. S. 47-51. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2007. ISBN 978-80-7314-111-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá obchod * budovy * komunikácia marketingová * reklama * aranžérstvo
    AnotáciaVo sfére obchodnej činnosti získava nové postavenie v rámci komunikačných prostriedkov výklad. Požiadavky kladené na efektívne využitie výkladov v marketingu obchodných podnikov. Prieskum tejto oblasti v Banskobystrickom kraji ukázal, že výklad má pevné miesto vo vedomí spotrebiteľov. Je potrebné tejto forme marketingovej podpory venovať pozornosť zo strany manažérov i profesionálov v tejto oblasti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.