Počet záznamov: 1  

Ekonomické aspekty vybraných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie

  1. Názov Ekonomické aspekty vybraných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky I. S. 97-102. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005 / Šúbertová Elena ; Ekonomická univerzita v Bratislave. ISBN 80-225-1969-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00674-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.