Počet záznamov: 1
Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní
Názov Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní Autorské údaje Helena Čierna Autor Čierna Helena Zdrojový dokument Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy : sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika. S. 59-64. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2007. ISBN 978-80-7314-111-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie * podnik * imidž * značky výrobkov * značky kvality * kultúra podniková * stratégia podniková Anotácia Povesť organizácie je prvotným zdrojom konkurenčnej výhody. Buduje sa roky, ale môže sa stratiť cez noc. Budovanie udržateľnej povesti. Priradenie strategických cieľov a hodnôt k podnikovej značke. Tri kroky z "vnútra - von" prístupu.. Vysvetlenie cieľov a hodnôt. Definovanie a zavádzanie stratégií zlepšovania povesti. Zmeny z vnútra navonok. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1