Počet záznamov: 1  

Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní

  1. Názov Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní
    Autorské údajeHelena Čierna
    Autor Čierna Helena
    Zdrojový dokument Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy : sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika. S. 59-64. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2007. ISBN 978-80-7314-111-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * podnik * imidž * značky výrobkov * značky kvality * kultúra podniková * stratégia podniková
    AnotáciaPovesť organizácie je prvotným zdrojom konkurenčnej výhody. Buduje sa roky, ale môže sa stratiť cez noc. Budovanie udržateľnej povesti. Priradenie strategických cieľov a hodnôt k podnikovej značke. Tri kroky z "vnútra - von" prístupu.. Vysvetlenie cieľov a hodnôt. Definovanie a zavádzanie stratégií zlepšovania povesti. Zmeny z vnútra navonok.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.