Počet záznamov: 1  

L`Achat comme le facteur stratégique de la compétitivité des entreprises sur le territoire de la Slovaquie dans L`Europe élargie á l`exemplate de la fonction achats

  1. Názov L`Achat comme le facteur stratégique de la compétitivité des entreprises sur le territoire de la Slovaquie dans L`Europe élargie á l`exemplate de la fonction achats
    Preklad názvuNákup ako strategický faktor konkurencieschopnosti podnikov na území Slovenska v rozšírenej Európe na príklade funkcie nákupu
    Autorské údajeJaroslav Kita, Denisa Repková, Pavol Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Repková Denisa
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 3 (2007), s. 320-328. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá Slovensko * Európska únia * podnik výrobný * konkurencieschopnosť * nákup
    AnotáciaCharakteristika praktík nákupu v 581 výrobných podnikoch na území Slovenska, ktoré pôsobia v rôznych sektoroch. Výsledky prieskumu v oblasti nákupu charakterizujú niektoré premeny podnikovej funkcie, ktorej kompetentnosť vplýva na interpodnikové vzťahy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00659-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    : E07 00549-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.