Počet záznamov: 1  

Politický marketing

  1. Názov Politický marketing : úvod do teorie a praxe
    Autorské údajeAndrzej Jabloński a kol., přeložil: Lubomír Kopeček
    Autor Jabloński Andrzej
    Ďalší autori Kopeček Lubomír (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Barrister & Principal , 2006. - 203 s.
    Edícia Studium
    ISBN80-7364-011-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 32 - Politika
    Heslá politika * marketing * teória a prax * kampane volebné * analýzy * metódy * diagnostikácia * voľby * strany politické * práca s verejnosťou * propagácia * lobizmus * USA
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra819458

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    819458SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.